مجموعه فروشگاهی نوید با باور به این نکته حیاتی که هر کسب و کار موفق بر پایه ایجاد ارتباط صحیح و مستمر با مشتریان پایه گذاری میشود، در زمینه تامین ظروف یکبار مصرف رستورانی در سال 1398 آغاز به کار کرده و از ابتدا ایجاد رضایت مشتری را اولین و مهمترین اهداف سازمانی خود بنا نهاده است لذا در این مسیر قدم به قدم در کنار هم خواهیم بود و تا انتهای عمر این مجموعه همواره اعتماد و نظرات سازنده شما را مهمترین سرمایه خود خواهیم دانست از این رو می کوشیم تا در زمینه تامین ظروف با کیفیت ترین برندها و مناسب ترین شرایط را برای مشتریان عزیز فراهم آوریم .
مهارت ما
فرقی نمی کند که یک طراح به هسته محصول خود بیندیشد یا برای بیرونی ترین لایه محصول که همان بسته بندی کالا است طراحی می کند، او یک مسئولیت اجتماعی بسیار سنگین بعهده دارد. آرامش دادن به جامعه کنونی و خلق فرهنگ آینده. همچنان که غول های صنعت غذایی و نوشیدنی فرهنگ مصرفی خود را شکل داده اند. مصرف کننده دیگر محصول را نمی خرد که لزوما مصرف کند. گاهی برای ارتقاء جایگاه خود در جامعه و در میان دوستان آن را می خرد.
در واقع امروز بسته بندی کالا نمایانگر نحوه نگهداری و محافظت کالا و برند نیز چگونگی معرفی خصوصیات محصول به مصرف کننده باشد. با وجود اینکه تکنولوژی های نو ظهور کارکردهای بسته بندی را از سطح ذکر شده ارتقاء داده و وارد مباحث تخصصی تری کرده اما هنوز هم از دید یک مصرف کننده بسته بندی، بعنوان بیرونی ترین ابزار برقراری ارتباط بین برند و مصرف کننده در قفسه های فروشگاه، نقشی استراتژیک در تحریک مصرف کننده و موفقیت فروش بازی می کند.